Hej Onsdag

Hej Hej Hej Hej Hej.
Idag känns det som en stressdag dag, som vanligt. Vad fan har jag att stressa över när jag är ledig? Hmm... Jaru, många att träffa, mycket att göra. Hemmafru är fan ett jobb det med ska ni veta! :) Men annars så har jag hunnit med att hämta lite utemöbler som ska stå på balkongen, sen fikat hos mormor och snart ska jag bege mig hem för att ställa möblerna på plats. Städa/göra rent dom får jag ta en annan dag, för det hinner jag inte med. Sen kl 18.00 är det träningsdags, tror M skulle med. Men vi får väl se, hon är sjuk stackarn :/. Och efter träningen vid 19.00 så äre kaffedags.. *pustar ut* Hur fan hinner jag med allt?! 

Ash, dags att bege sig hem med utemöblerna.. Men först, hämta bärhjälp och sedan hämta M. Ha en bra dag, så återkommer jag när tiden och lusten finns. Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0