Hej Tisdag

Kom hem från Karlstad för 2 timmar sen, och jag hittade iallafall 2 tröjor som jag köpte.


En jätte söt skjorta, för 149 kr.


En randig tröja. Fast det är inte denna här, utan min tröja är längre
och kostade 149 kr istället för 199 kr
på Gina Tricot.


Jag måste säga att jag är mycket nöjd med mina köp, och nöjd med mina köp från gårdagen. En hel dag spenderades i Karlstad med Vivvi och Victoria! Det gillas! Och inom kort, kanske denna vecka så ska jag till Örebro med lastbilen och hämta det dära jävla databordet! Fyfan, börjar tröttna att sitta vid min bärbara hela tiden ;p Har fixat min stationära, men bara internet som felar. Och det har jag på denna bärbara istället. vi kopplar med internet till min stora när databordet är här. Jävla långa bilresor det blir hela tiden :b Måste stanna innanför 50skyltarna snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0