Hej Tisdag

Godmorgon.
Morgonen va inte så himla bra faktist. Älskling väckte för alldeles för tidigt, så jag blev småsur och trött vid frukosten, det tyckte inte han om.. Men ahn får faktist skylla sig själv när han vet att jag behöver sova en stund till(!). Sen hittade jag inte mina kläder heller, ett plagg är helt borta. Får kolla om den ligger här hos mor och far. Sen så frågade han mig om vi skulle åka skoter, sen så skulle inte jag få följa med han på hans "långtur" heller. Då blev jag småarg för det. Varför får inte jag? Och blabla.. Sen vips så började jag gnälla om ganska mycket. (inte konstigt när jag va trött redan vid frukosten! Då ska han fan inte behöva börja fjanta sig för att jag är på dåligt humör) Vi båda va småirriterade på varann, så vi började gnata ihop oss där och sa massa grejer som kan till viss del va sant, och till en annan del inte vara sant. Men då så bestämde vi hur vi skulle lösa dagens trubbel med att båda skulle försöka skärpa sig och tänka efter på vad vi gör och så. Så vi har löst dagens trubbel tillsammans!! :) Hahaha, låter som världens jävla drama ;p Men det blev iallafall en stor och grining diskussion och kom fram till ett beslut ;b *pustar ut!* 
Men som sagt, vi löste det och jag är på bättre humör :) Blev glad och tänka att bäst att åka en sväng så vi får lugna ner oss båda lite och så drog jag hem till mor och far. Detta kallar jag min "fristad", här får jag vara ensam :) Skönt att få tänka lite, vara ensam och få tänka exakt allt och om framtiden. Och tänka på lite allmänna saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0