Hockey.

Kollar nu på hockey på tvn, det är Färjestad mot Skellefteå. Och jag hoppas på att Färjestad vinner, fast dom ligger under just nu med 2-1! Komigen nu, ni måste ta detta! Står ju 3-3 i matcher..
Men annars så är det Cougar Town ikväll! Kl. 21.55 på kanal 5. Ett måste... Sen blir det relaxa som fan i soffan, ska man övertala min karl att han ska massera mig.


Åh, jag vill utomlands.... (Kolla gubben! HAHA!)


Men föresten, någon som blir med till Örebro snart!? :) Kan bli imorgon, på Torsdag eller Fredag. Jag ska in på IKEA iallafall, sen kanske fler affärer om någon mer ska med =b Hör av dig!! :) Pussssssssss


Kommentarer
Postat av: Emma

Du glömde skriva vem som är mästerfotografen, :D

2010-04-01 @ 12:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0