Home sweet home!

Hemma från Örebro, Vican åkte ju såklart med.. Snål-skjuts såklart! ;D Men jag handlade faktist lite grejer, men tyvärr så blev det inga presenter. Men det fixar jag sen på annat håll! (: (ska inte glömma köpa till dig Åsa!;)) Jag köpte mig en fin sänglampa/bordslampa, kudde till soffan, 6 nya dricksglas, glödlampor (energi lampor såklart) och en "dimmer" (vet ej vad det egentligen heter), men man kan välja hur starkt och svagt lampan ska lysa med den iallafall ;p Så nu slipper Patrik gnälla fort jag tänder lampan och ska lösa korsord eller läsa bok. Som sagt så har jag nytt kvällsnöje. Faktist bra kul, och nyttigt! Men jag är nöjd med dagens inköp, mycket nöjd faktist! (: Men strax så ska jag försöka montera ihop mina grejer, så önska mig lycka till!
Men resterande av kvällen kommer spenderas med en bra film, hoppas jag :) Ha en bra kväll ni andra, puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0