Lördag

Hejdär.
Jag ligger nu i sängen hos mor och far, och inväntar mat. Patrik kommer hit och äter senare innan han börjar jobba (: Det blir "HawaiiKassler" med ris, och det är så himla gott alltså! Mumms på det!! (: Det vattnas i munnen på mig redan... :b

Sen senare så blir det handla lite hårfårg för att färga mitt löshår och mitt riktiga hår. För ikväll ska löshåret i, tror jag! :) Tolan ska nog sätta i det på mig, när vet jag inte. Om det blir innan herrgårn, eller när vi är på herrgårn. Vi får minnsan se! (: Ikväll blir det förhoppningsvis massa skoj skoj skoj på herrgården med tjejerna. Det gillas massor massor!! (: Hur blir eran kväll/dag? PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0