Nej men Hej där..

Gillade ni mina artiklar? Ja, jag vet! (: Passar jävligt bra på en del, och en del kan bara fuck off! (: Jag känner mig på väldigt bra humör idag, och det ska ingen få förstöra den. Säg vad fan ni vill, jag bryr mig inte. Ni är mycket sämre än mig iallafall när ni håller på, och det bevisa bara hur svaga ni är.. Så fuck off! (:

Dagen har hunnit börjat och jag känner att jag ligger efter i schemat. Måste snart göra en stor rush så jag hinner ikapp med sakerna som jag ska göra. Jag ska bland annat; Gå ut med hunden, göra mig iordning, gå ut med hunden igen (så han klarar sig tills mamma kommer hem) laga mat till min karl, göra mig iordning och sedan göra sig reda för att dra till Örebro. Japp, det blir Örebro idag! Ska handla lite grejer som behövs, iallafall behövs till mig! ;p Ska faktist shoppa mig kläder! Lite efterlängtat om man säger så, jag som har massor med pengar. Och sen ska jag handla badlakan. Så senare blir det Örebro, och det gillar jag.
   Sen ikväll blir det nog träna, om jag hinner hem i tid dvs. Hoppas på det, men det är nog inte säkert eftersom vi åker såpass sent in. Men jag får hoppas iallafall! Men annars så får ni ha en bra dag, tills vidare. Min har börjat bra!!! :)

Nu måste jag ut med Rambo och hinna ikapp med allt jag ska göra. På återséende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0