Nu äntligen

Ska jag skriva ett kort inlägg om dagen.

Har gjort:
* Morgon promenad med R&B, och ställt ut dom i hundgården.
* Fått i mig lite lite mat.

Ska göras:
* Jag ska börja med att snart åka och bowla, tror jag.
* Laga iordning mer mat.
* Ut och gå med 3 vovvar.
* Träffa J, sen åker vi nog på fika.
* Ta ut hundarna (bara 2 denna gång) igen, för att sedan ställa in dom för natten.

Efter jag har gjort allt det så får jag äntligen ta kvällen.. Suck, känner mig stressad redan. Men det fixar jag, jag är en stark och uthållig kvinna ;) Ha en bra dag. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0