Onsdag

Som sagt så var jag ju i Karlstad igår, men det blev aldrig nå IKEA inte :/ Men sen får jag sms från min mamma som säger att hon ska in dit idag igen och hämta grejer ifall jag ska med och hämta/köpa mitt databord. 3 långa resor på 3 dagar... Måste börja skärpa mig med det. Men sen så får vi verkligen hoppas att databordet finns nudå, fanns inte förut en gång när vi åkte in. Önska mig lycka till! (: Annars blir det yttligare en trip... *suck* DETTA är det som vill vi ha.

Men annars ikväll så blire det träning. Äntligen.. Kände mig mycket dålig som inte gick på den igår. Men ikväll, så ska jag gå på den. Så är det bara! Sen blir det väl  hem och få i mig något att äta och sedan ta kvällen. Men förhoppningsvis så kommer vi bygga ihop databordet, jag och min älskling! (: Det gillas. Ha en bra morgon, och dag. För nu måste jag plocka och fixa mig iordning lie. Puss!


Kommentarer
Postat av: ilona

Du vet att du kan kolla på hemsidan om sakerna finns på ikeas varuhus ;p ?

2010-03-31 @ 10:53:36
URL: http://iloonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0