Pustar ut...

När jag tänker efter så har jag lugnat mig, iallafall lite grann ;p Jag kollade genom mina gamla inlägg på min "privat" blogg som vissa har lösen till.. När jag ser nu idagens läge så är jag fan lycklig.. Det ordnar upp sig med saker, det fixar sig.. Jag mår faktist bra!!! :) Är sambo, underbar familj och riktiga vänner.. Vad mer i sitt liv behöver man? 
  Resterande av dagen så kommer jag nog söka jobb, och försöka mejla runt lite. Samt fixa lite på min blogg och uppdatera lite nyheter.. Och självklart träning ikväll!! :) Det är vad jag vet nu som händer iallafall ;p

Men någon som vet något jobb som söker personal?
Säg till isf! Skulle vara väldigt tacksam för det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0