RÄDDA MIG


Någon som vet vart man köper dessa skor? Jag älskade min som jag hade förut, men nu hittar jag inte alls dom någonstans. Hjälp mig, jag älskar de här skorna. Jag vill verkligen ha ett par!! (: Färgen är inte så himla viktig.

Men annars så är nästan alla mina sysslor gjorda. Blir tvätta imorgon istället, och imorgon bär det av till Ksga för ett par nya skor. Hoppas jag hittar ett av paren som jag vill ha, jag letar efter ett par lacoste skor och något utav puma.. Och puma skor. De märkena älskar jag faktist! Har bara skor av sånna hemma på hyllan (när det gäller sneakers skor allstå!). Sen blir det hem, och laga ihop något att äta till mig och min älskade karl. Sen får vi se vad dagen mer har att erbjuda. (:  Och just ja.. Vi firar 2,5 år imorgon! Grattis på oss <3.

Men nu blir det stänga ner datorn och se klart på tvn innan de är laggdags. Klockan ringer tidigt nu på mornarna, och det är faktist skönt att komma upp på morgonen :) Sov gott!! :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

och jag älskar älskar älskar älskar dig !!

2010-03-18 @ 08:14:01
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0