Sammanfattning om helgen

Har suttigt länge nu här och försöker klura ut på vad jag ska skriva. Men jag kan ju alltid börja med en sammanfattning om helgen. Det brukar börja bra då (:

Fredag: Då blev det en liten roadtrip med Jessica och Emilia till Strömsdahl för att äta världens godaste mat. Seriöst, att mat kan vara så gott.... Ni som inte har varit där, åk dit förfan. Dyrt, men värt varenda öre! jag lovar!

Lördag: Då va jag hemma hos mor och far, åt tacos. Nästan lika gott som i fredags, men det proppade ner massor med mat i  magen då med. Mätt som fan, usch! Sen blev det åka och på 50-års kalas i ghn. Pappa påven fyllde ju år, han fick sig en present. Sen så åkte jag och Emilia till Hällefors vid 22.00 tiden för att hämta min karl, för han slutade jobba. Men annars så va vi bara ute och snurra med klittan. En helt okej kväll!

Söndag: Gårdagen blev faktist helt okej! Blev mat i Karlskoga, donken såklart med Jessica och Emilia. Sen blev det Filipstad istället! Jäääävlar vad roligt, kvällen slutade hur jävla bra som helst. En helt okej söndag! Fyfan vad kul vi hade!!!!! Och tack P och A för att vi fick komma! (: Utan er 2 så hade inte kvällen varit lika roligt.

Idag: Blev en tidig morgon, anledning säger jag inte ;p¨Kan väl säga såhär att det var någon som var lite extra mysig, undra vad han ville och vart det lette till? ;D Så min morgon blev tidig! Men fick iallafall en god frukost, som Patrik hade fixat fram. Duktig du är :) Sen så blev det en dusch, och sedan drog jag hem till mor och far. Sitter fortfarande här, så jag ska nog ta mig en promenad med Rambo. Mamma fick dambesök, så jag får lov att smita iväg så jag inte hör något ;p Men det är ju ändåså skönt väder, så bäst att passa på :)
   Annars idag, vid 15.00 tiden så bär det av till Örebro för att handla lite presenter. Mor och far ska in, så jag hänger väl på dom. Vic tror jag också skulle åka med, åka lite snålskjuss ;) Men vem tackar nej till henne? :) Inte jag iaf <3! Det är faktist 2 muppar som fyller år snart, avslöjar att det är min lillebror och sötaste Emilia som fyller år. Så presenter ska inhandlas.. Sen när vi har handlat klart allt, så blir det hem till min karl. Får väl laga mat åt han, så han klarar sig inatt. Hon börjar jobba natt inatt :/ Usch, får jag sova ensam! :( Någon som vill sova med mig? ;p

Nej men nu ska jag smita ut med Rambo, deras kärringsnack börjar nu. BBL i hope.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: viiic

hoppas ni finns kvar iallafal?<3

2010-03-08 @ 14:50:10
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag fyller oxå år snart

2010-03-08 @ 18:40:25
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0