Torsdag

Hejdär.
Ojojojoj, dagen började helt okej. Tror jag. Vaknade upp, titta till höger och såg att älskling va borta. Han är ju och jobbar, tjänar in massor med pengar så vi kan handla (A) Men han slutar snart, så jag ska väl börja med matlagningen om en stund. Dagen mat blir potatis, pannbiff och brunsås. Låter riktigt gott just nu iallafall, men hur de smakar sen blir en annan femma ;p Nejdå, jag lyckas alltid med maten eftersom jag är utbildad kock.

Men mitt huvudmål för idag är att träna iallafall. Men innan träningen är så ska jag hem till min mor och far en sväng, fixa lite saker och kolla om jag har fått post. Sen blir det träning, iaf med A. Får se om E blir med eller inte, man vet ju aldrig. Haha.. Sen blir det hem och umgås med min mysiga karl (: Puss på't! love love love love love love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0