Yttligare en Lördag

Hejdär.
blev en tidig kväll, och en tidig morgon. Helt okej.. Gick upp vid halv 9 imorse.. Eller jag låg och drog mig i sängen en stund ;p Bra skönt! Patrik drog någonstans (han visste inte heller! HAHA) och skulle kolla på skoter. Vad bra, då kanske jag har något kul att åka på sen också! ;) haha. Får väl se om han ska köpa den eller inte, kanske bara blev en titt? :)
Men jag då.. Jag har plockat lite här hemma, håller just nu på att tvätta. Vi har tvättmaskin i lägenheten, så slipper man gå ner och boka tider och skit. Men tvättmaskinen är ju snart klar också.. Bra Bra Bra! Då ska jag duscha, för att man kan inte duscha och tvätta samtidigt :/ Tråkigt, men så kan det vara när man bor i en lågenhet! (: Allt är inte lika enkelt då. Tihihihi. När jag äntlige nfår duscha så ska jag börja laga mat, tror jag. Patrik kommer hem då och vill nog säkert ha lite mat, eftersom han ska börja jobba vid 14.00. Så vad händer annars idag folket? Själv ska man till mor och far ikväll för att äta tacos och umgås lite och självklart mysa med en utav mina bästa killar - Rambo (A). Sen ikväll ska jag nog kanske umgås med min andra kille, men vi får väl se. Älskar er iaf!! <3 Återkommer när tiden finns. Puss


Den bästa killen som finns!!!


Den lilla och goa killen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0