- i want to see

The Human Centipede - Den pensionerade kirurgen dr. Heiter drömmer om att skapa en mänsklig tusenfoting genom att placera människor på knä bakom varandra och operera ihop dem från mun till anus. Med hjälp av Rohypnol, skalpeller och tre offer skapar han sitt livsverk i källaren. Inte ens om du har varit kirurg ett helt liv har du sett något liknande. Känsliga personer varnas.



Känner du dig manad att se på den med mig? ;) Haha, den va ju läskig redan när jag kollade på trailern.. Och här har ni traliern frästen. - http://www.stockholmfilmfestival.se/film/the_human_centipede


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är inte läskig, bara sjuk ;)

2010-05-23 @ 08:38:14
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0