- tjugoåttonde maj tvåtusentio

I know, very bad update!
Men så kan det vara när man inte har tid! Men jag har inte tid nu heller egentligen, men ett snabbt inlägg ska faktist fungera. Min tid har spenderats ganska mycket åt att motionera och sedan umgåtts med nära och kära. Idag (nyss) va jag, amanda och jessie ute och gick i 2 dryga timmar. Men fan så gött det är! Och nu ska jag börja göra en pasta sallad som ska med idag, och jag ska duscha, och jag ska diska.. Fan, mycket jag har och göra nurå helt plötsligt! :b Men det kommer gå fort bara jag orkar resa mig upp efter all motion. Och just ja, i helgen kommer det spenderas mycket folkrace med min goding, men det roligaste är att jag minns fan inte vart vi skulle :p Och inviga "husbussen" (ja, sova.. vad trodde ni?!). Sova i den för första gången (: Kommer nog bli en rolig helg, only me and my love! Det behövs, lite egen tid med varandra liksom. Men men.. Nu måste jag se till att det händer något här hemma, om jag inte gör något så blir det aboslut ingenting gjort! :P

Men ni får faktist hålla mig sällskap på mobilen, för kan nog bli ganska ensamt ibland ;p
Ni kan mitt nummer, så hör av er. (Ska försöka mobilblogga om jag tiden finns). Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0