- tjugofemte maj tvåtusentio

Hejdär.
Alltså, jag är helt slut när jag kommer hem efter jobbet alltså!
Hur kan det ta så mycket krafter undrar jag? :/ Haha, jag inte vant mig än riktigt.. Men det kommer!

Men annars idag så har jag och Jessie varit på Hår&Nu för att vickan skulle ha modeller på praktiken, klart man ställer upp vadfan! Sen va jag hemma en snabbis hos mor och far, sen drog jag och fikade i Ghn med Jessie och Vican. Mackan va efterlängtad kan jag lova! Och nu är jag här, och ska strax byta om och bege mig bort till hallen för att träna. Träning är så brutalt gött, man är helt slut och då är det underbart att få bara ta det lugnt. Och ikväll är det inte bara vadsomhelst på tvn, utan det är Cougar Town kl 21.55 på kanal5. Missa förfan inte! Sen så hoppas jag på att min älskade har gjort iordning kvällsmat tills jag är hemma igen! :)

Nej, nu ska jag byta om och börja gå mot träningen. Adios Amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0