Ånnaboda eller fiske?

Godförmiddag.
Gårdagen blev självklart inte som tänkt, jag hade ju planerat att ta det cool lugnt och vara hemma. Men nejdå, jag blev bjuden på fest istället. Så hemgång blev det runt 01.30 snåret! Men kvällen va helt okej. Fick höra lite elakheter som jag hde gjort en gång i tiden. Tack för det... Men det är smällar man får ta! (:

 Men hur min dag blir har jag inte ritkigt bestämt mig än hur min dag ska bli än.. Antingen blir det Ånnaboda för att kolla på rallycross (om Patrik nu ska dit dvs!) eller så blir det fiske i det fina vädret. Jag hade ju tur att få fisk igår, så är lyckan fortfarande med mig? Det kan man bara återstå och se. Men det är ju också skitkul att kolla på rallycross! Får väl se om han ska iväg efter jobbet eller inte. Det återstår också och ser.


Nej, nu ska jag få i mig lite frulle och sedan ringa några samtal och se hur min dag blir. Sen blir det lunch vid 14.00. Vad ska man laga idag då? Hmm... Något enkelt får det bli, makaroner och köttbullar? Ja, det låter bra och går lätt ner i magen. I  be back my lovers! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0