fjortonde maj tvåtusentio

Godförmiddag.
Sitter här framför datorn en stund, gick upp för ett tag sen och åt frukost med min älskling. Men fan vad trött jag är nu för tiden. Jag undrar seriöst varför jag är så himla trött, är det bara för att jag inte gör någonting om dagarna? :/ Fan, måste få jobb snart!! Blir tokig med så lite cash som jag får. =/ Men jag ska strax bege mig ner mot solstudion för att sola, om det inte är upptaget då. Då får jag ta det en annan dag, eller i eftermiddag. Men i eftermiddag så ska jag förmodligen följa med snygg Emlan som sällskap till Charleswood för att hon ska hämta Kimmo. Men vi får väl se hur det blir med det, jag hoppas iaf. Då kan vi äta på donken! :) Eller, jag tycker det iallafall! ;p Vet inte riktigt vad de andra vill med det. Får väl prata med dom, tihihihi! Men jag tror kanske Jocke ska med. Han skulle bli med om han inte skulle skruva på bilen. Det skulle inte förvåna mig om han hittar någonting bara för att liksom.. Typiskt Joakim! Och jag hoppas min tele kommer tillbaka snart. Saknar den lite faktist!
Och mot kvällen får se hur vad det blir, har inte hunnit frågat runt så mycket än vad folk ska göra och så.
Dagen har just börjat liksom! Peace out!



Kommentarer
Postat av: Julia

va?:P

2010-05-14 @ 11:45:27
URL: http://juliaberg.se
Postat av: bitterfittan

har du haft en bra kväll sötnos? (:

2010-05-15 @ 02:37:21
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0