God Förmiddag

Nej men pussva.
Valborg igår då, och vi va hemma hos Amanda. Vi blev 6 tjejer som va där, grillade (jag blev såklart grillmastern..) och pratade i mun på varandra. Tjejkackel, det är så det ska vara! (: Gårdagen va supertrevlig, tack tjejer! <3 Men när vi väl skulle dra oss iväg så fanns det såklart bara vissa ställen man kunde gå till.. Och när man väl kom dit, så va alla typ där och då va det inte lika roligt längre. Vi bestämde oss för hemfärd, och att lägga sig i sängen när man kom hem gjorde guld. Fan vad gött det kan va alltså!

Men nu ska jag spela lite på fb, sedan få i mig lite frulle. Och när jag är klar där så ska jag handla (några småsaker) och sen förbereda maten innan hjärtat kommer hem från jobbet. Det blir Spaghetti&Köttfärssås till lunch idag. Det är efterlängtat! Mummmmssssssssssssss... Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0