Helt slut

Jani, jag har varit väldigt aktiv idag! Det blev faktist en promenad, Men Rambo och Zorro (: Och sedan åkte jag på träning vid 18.30 och det va väldigt skönt att få träna av sig lite. All ilska (om man har någon) försvinner! (:
Men en annan sak som inte är så väldigt roligt är att min tele inte startar, hur fan kommer det sig? Jag städa, plocka och så här hemma i lägenheten. Och när jag skulle böja mig ner för att ta upp något, så ramlade den ur fickan (en ficka på magen, på en långärmad!) och batteriet flög ur.. Så ja, den startar inte! Så jag har en annan telefon.. Fyfan, jag hatar nya telefoner med alla jävla program och skit i dom. Okej, vissa saker är bra att ha, men ändå.. Varför ska allt finns i en telefon för? Hur mycket plats kan en telefon ha egentligen? Snart går man runt och pratar med smådatorer i händerna istället (: Det ska seriöst vara den dära nokian 3330/3310 eller något liknande, finns inge bättre! Den går inte lika lätt sönder om man inte mosar den totalt! =P
Sen har jag en till sak som inte är så jävla kul, om en vecka är blir det Örebro för rättegång.. Inte kul, men det måste göras. Annars får jag betala böter för att man inte kommer! =/ Men jag ska komma iaf! (:

Men nu kanske jag ska berätta något lite roligare istället! (: Imorgon bär det av till Karlskoga och Örebro för att hålla min mamma sällskap. Kul! Lång och jävlig bilresa kommer det bli (:
Och en annan sak som är rolig är att det är bara bra program på tvn ikväll. Just nu är det Desperate Housewifes, sedan Cougar Town och sen Christine.. Mycket bra Mycket bra!! (: Så nu ska jag slå igen luckan på min bärbara dator och glo lite på DH. Sen får de tnog bli sängdags. Ha en bra kväll, så återkommer jag när jag kan. Godkväll! (:

love love love love love love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0