Lördagkväll

Hejdär.
Har nyss kommit upp från bubbelbadkaret, eftersom jag va en liten fröslök nyss. Men det blev en fisketrip med mor, far och Rambo i Dammtjärn tidigare idag, så det va faktist därför jag frös.. Jag fick faktist en lagomt stor röding, men till besvikelse så drog den inget =/ Så jag fick inge kämpa med spöt! *snyft!* Men jag får faktist trösta mig med att jag va den enda som fick en fisk också! Mohahahaha.. Suck on that bitches! =) Och mer fiske imorrn, om vädret bli bra! :) Har för mig att det skulle bli bättre imorrn. Någon som är sugen på rökt fisk kanske? Jag antar att vi kommer få frysen full med fisk framöver så hör av er vettja. Vi röker våran fisk själva (:
Men annars ikväll så kommer det nog bli familjemys +Patrik&Amanda med godmat och tvkväll. Blir nog beställa mat från den nya Pizzerian, har ätit där en gång och det va svingött! Ska äta tills magen spricker på mig. Sen som sagt så ska iallafall jag vara glutta på tvn ikväll om ingenting annat dyker upp det vill säga! :)

Men nu ska jag ta på mig lite kläder och inta en bra plats i soffan framför tvn för att se på "dumpa honom" som går på canal+ just nu. Hoppas ni får en underbar kväll. Kram på er alla.


helloooooo happyfaaaaaaace! :)



Kommentarer
Postat av: Emelie Saxin

jag var också i dammtjärn igår ju ;b ni hann nog dra innan vi kom dit :b

2010-05-02 @ 17:22:46
URL: http://emeliesaxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0