Tisdag

Gutenmorgen (godmorgon på tyska för er inte inte fattade!)
Igår va det ju Grythytte-marknad och jag handlade faktist lite marknadnougat (som jag redan har klämt i mig) och sedan en ny handväska. En söt lagomt stor väska, får plats med det viktigaste i den och det är ju det som är huvudsaken. Min andra försvann ju förut, någon idiot har stulit den. Det är tacken, fan för folk ibland. Har ni inge hyfs eller, och när jag får reda på vem det är som inte har lämnat tillbaka den - då jävlar!

Men för övrigt idag så har jag startat en tvättmaskin, och medans man väntar på den så går tiden inte speciellt fort. Undra vad man ska göra under tiden? Jag kanske ska städa lite, eller mycket? Vårstädningen får vänta ett tag till tror jag. Då får Patrik hjälpa till! Han kan ju glömma att han ska slöa i soffan då.
 Sen i eftermiddag så ska jag ta mig en promenad runt gäddsjön, funderar på att ta med mig lite hundar om det går för sig. 1, 2 eller 3 hundar! Vi får väl se.. Sen får vi se om jag får med mig mamma eller någon annan rolig runt, men mamma kanske är en liten latmask och inte orkar gå så längt? ;D Men det tror jag faktist inte. Hon brukar gå långa promenad dagligen med Rambo så! :) 
 Och sen mer ikväll så är det faktist träning! F&S-träning ikväll.. Kommer nog bli skoj. Men det är annorlunda tider nu i sommar, inte lika mycket träna då tyvärr :/ Jag som tycker det är såååååå roligt! =) 
  Men äntligen så har jag hör av mig till DelMat om sommarjobbet. De lovade att de skulle ringa oavsett om man skulle få det eller inte, men tror ni de har hört av sig eller? Förra gången jag ringde så sa han att jag låg bra till, och att han skulle höra av sig som förra veckan för veckan innan så va personalen på mässa. Trött jag blir! Jag måste ju veta, så jag kan tacka ja till mina andra arbetstider som jag har på telefonlinjen :) Har fått några tider, men inte bekräftat dom eftersom jag väntar svar från DelMat! Men snart skiter jag i Delmat, de är så seeega!

Men nu ska jag faktist sysselsätta mig med lite städning, dammsugning, småplock och rensa (rensa skrivbord/databordet, hyller från onödiga saker mm). Ganska bra tidsfördriv, man kan ju alltid hitta något roligt här i lägenheten som inte tillhör mig utan min karl!! ;) Hahaha.. Men ha en bra dag, så återkommer jag. Pusss!


Detta är fan världens goaste mat! Det är så gudomligt gott, så man vill inte att det ska ta slut!
Fan, till helgen får det fan bli godmat. Någon som är på att äta i Strömsdal ihelgen? :)



Kommentarer
Postat av: Frida Naess

ge mig strömsdal nu! <3

2010-05-04 @ 17:13:27
URL: http://naess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0