tjugoandra maj tvåtusentio

Godmorgon.
Sitter nu ensam i lägenheten, Patrik har dragit till laxå för att kolla på folkrace.. Snällt att lämna mig hemma!!! :O Men jaja, skit i det. Jag ska dra mig till Grythyttan snart för att handla med mig en macka från fiket ut i skogen. Tänkte som sagt åka ut till skogen där mor och far är och äta lite mat. Tror jag skulle köpa med mig pizza också. Det är ju inte helt fel! Och att mormor och morfar ska med dit. Men i skogen just där dom befinner sig så är det väldigt dålig täckning.. Så ringa tror jag inte det går, men smsa går nog. Så smsa mig förfan så får vi se om jag får fram eller kan svara på smsen ;) Haha, jävla Parlino/tele2! (:

Men strax ska jag börja först och främst åka till Grythyttan för att köpa min salami/brie macka samt en cola från fiket och ta med mig det, sedan till ica(?) om jag vill ha med något gottigt, efter ica blir det mormor & morfar och ställa bilen där för att åka med dom ut i skogen. Och som sagt, grymt dålig täckning!

Hörni, vad händer ikväll? Kan det bli linde-crusing ikväll eller? ;)
Hör av er. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Okeej men då förstår jag att det är skönt att komma igång igen :D

2010-05-22 @ 19:02:27
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0