tjugoförsta maj tvåtusentio

Nu är det fredag och då börjar helgen!
Inte sant?

Och om en stund det blir mat med några brudar, och sedan drar jag kanske till mor och far en sväng om de är hemma. De kanske skulle ut med husvagnen och fiska lite. Vädret är inte så pasande, men vem har dött av lite vatten liksom? Men vi får väl se, ska ta och ringa till dom strax och se vad de tänkt och göra. Och sen blir det nog hem, och laga lite kvällsmat till mig och älskling. Han slutar ju kl 22.00 (: Sista eftermiddagen för han, skönt för han. Tycker han kan vara hemma lite och va med mig ;p Tycker han jobbar jämt! Eller, jag är iofs glad att han har ett fast jobb iaf.. Så egentligen - jobba jämt förfan!!! *ironi*. Hahaha.. Men nejni, nu ska jag hänga tvätten, duscha och sedan bege mig bort någonstans.. Ha en bra kväll (: Pusssss!



I'm, so lucky lucky
I'm, so lucky lucky
I'm so lovely lovely
I'm so lovely lovely

you can fool yourself
i promise it will help
now every single day
i just wanna hear you saying


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0