tjugonde maj tvåtusentio

Gött.. Gick kalasfort, så det blir nog lika kort dag imorgon med om inte kortare! (: Och imorgon är det Fredag och det betyder helg och då får jag sova på Lördag. Det är efterlängtat! (:

Men idag blev det en trip till stan för att överaska Jessica, och som sällskap så fick jag med mig Amanda (: Fick en kul resa hem, och Jessie blev nog glad tror jag. Och jag har hunnit med en långpromenad med hundarna ocks runt gäddsjön och det va bra gött. Och sen kl 19.00 blir det träning med friskis & svettis. Träningsdag med andra ord. En mycket bra dag!
Och sen blir det hem och se på tvn, samt sova i tid så jag orkar med morgondagen (: Ha en bra fortsättning på kvällen (: Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0