Torsdag idag, va?

Herregud, vad dagarna går fort och de bara flyger iväg nästan. Att det redan är Torsdag liksom? Och imorgon är det helg, underbart. Eller jag har ju helg jämt jag kan man ju säga! ;p

Men idag slipper jag laga mat faktist. Patrik ska laga, och vad tror ni han kommer göra? Jo, han ska göra pulvermos, kötbullar och sås. Inte så avancerat, men vad hade ni tänk er? Han är ju karl! ;b
Och när jag har ätit så ska jag bege mig bort till dammtjärn igen för att ta upp fisk! Idag så sa pappa Baloo att de la i fisk där idag, så jag ska minnsan få upp några större! Några ätbara fiskar..
Och mot kvällen så ska jag nog ta mig en promenad, det låter skönt tycker jag! :) Ingen träning ikväll, för det är ett tråkigt pass =/ Så, en lång promenad låter faktist bättre. Någon som vill bli med kanske? (: Hör av er. Tjooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0