trettonde maj tvåtusentio

Ja, jag har inte haft speciellt mycket att säga.
Och jag har inte gjort speciellt mycket heller idag.
(Det kanske är därför jag är så jävla rastlös just nu?)

Igår hade jag det hur trevligt som helst, hade bra kul i slutet hos Jocke. Jag, Emelie och Jocke! Haha, inga större kommentarer där. Eller vad säger ni? ;) Och igår blev det inte så sent som jag hade trott, kom hem runt 2 snåret och Patrik va på härjhumör. Fan vad nöjd jag blev på han när vi skulle sova. Han härja bött med mig! Gosh... Med lite våld och sura miner så gav han sig, och det va väl tur det ;p Fast allt va på skoj, men ändå (:
 Och idag fick vi väl upp, åt frulle och sedan bar det av till sången för att kolla på rally. Men min goding va inte så pigg, så vi fick åka hem ganska fort. HAHA, så går det när man inte kan dricka ordentligt! Men sen ni kom hem, så åkte jag och min familj till Strömsdal och åt världens godaste mat. (Nu blev ni avundsjuka va!?) Måste berätta att det va lika gott som det alltid brukar vara, om inte godare. Va gratis för min del idag, pappsen betalade! :D <3 Och efter det så har jag i stortsett vara suttit hemma och tagit hand om min bakfyllegris. Och just nu så håller jag på att dör av tristess bara för att jag inte har gjort något speciellt idag. Fan, jag har bra mycket spring i bena.. Skulle kunna springa/gå runt hela hällefors om det inte skulle regna. SÅ tråkigt har jag just nu.. Men jag kanske har fått med mig Putte på en skogstrip, om han mår bättre. Annars tar jag en ensam, eller med något offer. Tror Jocke skulle bli mitt offer, eller vänta. Vadå tror? Han har fan inge val! Tihihih! Nej, nu ska jag se vad Patrik har bestämt sig för, annars kidnappar jag Joakim! Godkväll fuckers :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0