- lördag & alla helgons dag

Godförmiddag. eller godmorgon?
Jag la mig tidigt igår, hade en sådan jävla huvudvärk! :/ Men jag hade inte gjort något speciellt! Men gud så skönt det va att få sova ut också. Inte illa liksom! Det behövde jag nog också, har blivit alldeles för lite sömn sista tiden. Och sömn var det som jag behövde.. 
Men jag kan berätta att jag har fått praktikplats iallafall, vad bra eller hur?! :) Börjar på Tisdag redan, så nu får jag vila upp mig ordentligt! (: Så jag kan sköta mig på min praktik!

Men idag är det en dag som jag har längtat till. Längtat i en hel vecka. Jo det är så att vi i familjen äter en god måltid varje år vid denna årstid. Och inte vilken måltid som helst utan - kalkon! Det är så gott så det knullar i munnen! Så jag måste nog duscha och göra mig iordning tills kl 13.00. Klockan bara rinner iväg ju! (:

Men jag återkommer senare, pussssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0