- onsdag

Godmorgon! (: Ska alldeles strax bege mig till jobbet för att få jobba ;b Alltså så blir det åka till LOKA och arbeta där idag och på Fredag. Gött lite cash! Och imorgon har jag praktik, 13-21-30! Men det är kul där, så det ska nog gå bra. Det positiva är att jag får sova imorgon ;p Wiiiiiiiie!
Och en annan sak, det enda so mstår på min "Att-göra-lista" för dagen är att städa! Storstädning, för på Fredag kommer mina släktingar hit till Hällefors. Moster Jessica m. kusin Elin, Kusin Fanny och maken Mattias, Moster Carola m. Kusin Magnus, Kusin Henrik + flickvän, (kusin Tomas är i Tyskland!) och far till barnen också - Torsten. Vi ska fira mormor som fyller 70. Men självklart ska de väl alla hit och se hur jag bor. Och imorgon hinner jag inte städa, för då har jag eftermiddag, och inte orkar jag städa vid 21.30?! Nej just det! Så det är lika bra att ta det idag.... *suck!* Men jaja!

Nu ska jag dricka upp mitt te, sedan åka till jobbet för att käka frukost och sedan arbeta lite!
Vi hörs senare i eftermiddag, om ni har tur! ;) Peace!




HAHAHAHAHAHA, du är en skam för mänskligheten.
Tror du verkligen att X älskar dig?
Nej! JUST DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0