- torsdag

Hejdär.
Nej vet bloggade ingenting igår, hade fullt upp! Och bara för att jag inte bloggar eller facebookar, så är jag inte död! Det va en liten pik mot Ica, för hon ringde kl 8 imorse och frågade om vi levde! :P HAHA! Raring!!!

Men jani, vart ska jag börja? Jo jag börja om gårdagen. Nej jag och Emelie kom på att vi ville ut och leka med 4hjulingarna i snön. Och självklart gjorde vi det! Och seriöst, fy i helvete vad kul vi hade. Eller jag hade det iallafall! Vå drog ut till f-banan i sången och bara drog runt där. Sladda, drifta, hoppa.. Nej fyfan vad kul! Och mörkt va det också, så det va lite spännande när man kom över krönen.. ;);) Åh, får fan bli fler gånger! Så vi va ute och och lekte i 5 timmar! Adrenalin-kickar eller vad?!
Men idag så blir det lugnt, ska ta mig en promenad med Rambo.. Och nej ,det blir ingen träning ikväll heller :/ Jag och Emelie ska dra in på bio! (: Ska se Jackass i 3D! Fatta hääääääääftigt! Sen blir det raka vägen hem, för jag ska upp tidigt imorgon och tidigt hela helgen.. Jobbar ihelgen också! :/ Men vadfan, pengar!

Denna vecka 45:
Måndag: -
Tisdag: Praktik 15.00-21.30
Onsdag: Praktik 7-15.30
Torsdag: Ledig
Fredag: Jobb 7-16
Lördag: Jobb 06.30-?
Söndag: Jobb 06.30-?

Vecka 46:
Måndag: Praktik 7-15.30
Tisdag: Ledig
Onsdag: Jobb 7-15?
Torsdag: Praktik 7-15.30
Fredag: Praktik eller jobb..
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Full rulle i 2 veckor med andra ord!
Men nu så ska jag ner till Mickes skog och trädgård för att hämta Emelie, och sedan hem igen för att ta mig en liten promenad. Sen drar vi mot Örebro! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0