Måndag

Och jag är ledig, eller har varit ledig hela dagen. Skönt det va att vila ut sig.. Så vi får väl se när nästa pass och allt är. Hoppas på snart snart snaaart!
MEN... Jag har faktist haft fullt upp ändå ska ni veta. När jag gick upp så började jag att städa, plocka och pyssla en massa. Drog fram dammsugaren + moppa golvet gjorde jag med. Så nu luktar det bra fräscht hos mig, så nu kan ni komma på besök innan det blir stökigt igen! ;) Och så har jag hunnit städat och tvättat min bil, okej då. Ica va till hjälp också! Tack bruuuuttan!
Men annars så har jag varit här på Bvägen för att bara vara social. Blev också hundvakt för att de skulle till bowlinghallen för att se Dalle spela "tolv i topp". Får se hur det går för han.. Apropå bowling, jag och bror spelade match i onsdags. Korpen kallas det som spelas, och vi vann! Fan vad bra det gick för mig och jag va heeeelt nöjd! Självklart jag hade en väldigt bra hejarklack (eller ska man säga huliganer!?). HAHA! Men som sagt, vi vann med 4-2! :)
Men jag är ju hundvakt, och medans jag väntar på att de kommer så sysselsätter jag mig med att få hem lite bra serier. Har tänkt att se på serien "Glee" om ni vet vad det är? Ska se första säsongen ikväll hade jag tänkt. Hoppas den är bra. Sen ska jag fixa serien "The Big Bang Theory" också. För de vet jag är skitbra! Så, jag har mina kvällar räddade ett tag framöver! ;) Haha.. Eller?! Over n' out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0