- regn-tisdag

Hej på dig där, din nyfikna filur. Har lite att skriva om, så en guldstjärna till de som orkar läsa allt.
Idag har jag faktist inte gjort så speciellt mycket.. Jag har varit på Arbetsförmedlingen och pratat om min tid framöver. Praktik och jobb, jag kommer inte ha en fritid framöver om jag har räknat det rätt.. Men så kan det vara ibland. Men imorgon ska jag ringa till min framtida praktikplats och bestämma lite mer hur det blir och så. Hoppas på praktik snart, annars hoppas jag på mer jobb. Pengar, ge mig!
Efter jag varit på Arbetsförmedlingen så drog jag till mor och far, fick lite käk. Sen drog jag och hämta söt-Eve så vi åkte till DGs för att feta oss lite. Tiden rann iväg med prat och mer prat, vi va där i 1½ timme! Sen övertalade hon mig att vi skulle sola, och jag so är så snäll gick väl med på det. Blev sola i några minuter.. ;p När det slogs av så tänkte jag att det va dumt att inte lägga in fler tior och sola mer Fan vad gött det va... Men får nog bli mer, imorgon kanske? :) Det märks!
Efter jag körde hem Eve så drog jag till Björnvägen för att lämna tillbaka mammas bil (upps, bara råkade låna den (A)) och för att få lite mer mat. Kvällsmat! Och så självklart va det mammas pannkakor! Åt så mycket så jag fick ont i magen. Men guuud så gött de är. Och sen drog jag hem till lägenheten för att packa och byta om, det är ju träningsdags ikväll! Ska bli gött att röra på sig efter all fika vi åt på DGs ;p Så jag inväntar på att Eve ska hämta upp mig (:

Och jo, en annan sak! Jag är så jävla brutalt sugen på att åka utomlands, är ni på eller? Drar iväg ett gäng, umgås, har kul, festar, solar!? En festa-och-ha-kul resa kallar jag det. Bara att jobba ihop lite pengar! Ni som är intresserade kan ju höra av er, för fan vad kul det skulle bli. Inte sant?!

Men annars så får vi se vad kvällen slutar med. Tror Ica skulle komma hit, men den vimspannan vet ju inte vad hn pysslar med. Sen kanske Emelie skulle vara med, vi får se! :) Hoppas! Lite tjejmys!! :) Men man vet aldrig ;p Imorrn är det tidig morgon också, för då kommer de från Telia och fixer min fiberkabel! ÄNTLIGEN SÄGER JAG!!!!! Det va fanimej på tiden. Inte de snabbaste. Men oj, klockan rinner iväg och dags att byta om och göra sig klar tills Eve kommer och hämtar mig. Hejhej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0