Kanon

Bullarna blev kanon-goda! :) Det var säkert för att Jessie va med och bakade, eller det va väl hon som bakade och jag hjälpte till! ;p Inte undra på att dom blev goda (I)


Men annars idag så ska jag packa lite fiske saker. Imorrnbitti bär det ut till skogen för att fiska hela dagen, med Jessica. En Tjejdag med andra ord, kommer nog bli kul. Får vi se huyr våra levnadsinsikter är.. Min sista dag som tonårstjej! :) Efter fisket imorgon så ska jag bege mig till ett ställe och hänta nycklen till HOK-stugan så ska jag börja pyssla där redan. För på Torsdag har jag inte tid.. DÅ på Torsdag så är det själva födelsedagen, blir firad av släkt och vänner, och ja.. 2 dagar dit ju! SÅ GLAD! Och på fredag är "det" stora kalaset, födelsedagskalaset för vänner. Present medtas frivilligt! (A) *Fniss*

Men nu ska jag packa iordning fiskesakerna och leta fram varma kläder tills imorgon.
Får se när jag återkommer, annars gör jag det när tiden och orken finns. Todeloooo!




När ska detta få ta ett slut? Jag bara vill, och vill, och vill.. Och vill mer!  
Har du helt känslokall, eller är det så att du hatar mig?
Hör av dig och berätta för mig... ?
Jag vet att du läser detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0