Måndag

Och om 3 dagar fyller jag år! UNDERBART!
Äntligen så blir jag av med tonårslivet! ;D

Men jag har fan ringt 400 ställen känns det som. Länsförsäkringen (så nu har jag hemförsäkring) på lägenheten. Sen har jag ringt om lokal till mitt födelsedagskalas.. Örjansgården (renoverar), Hembygsgården (Bokad redan!), Krokborn (Stängt av vatten och sånt), Hurtigtorpet & HOK svarar ej. Men det är bara att ringa som en tok och försöka hitta lokal till mitt 20års kalas! :) NÅGONSTANS måste det finnas! :) Ring ring ring ring ring, hela jävla dagen om det måste vara så!


Nej, nu jävlar!.. Du vet, jag vet och vi vet.
Eller hur? Du vet vad jag menar!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ring hurtigtorpet efter 4, då är dom där :)

2010-10-04 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0