Oh no!

Jag måste faktist erkänna en del saker för er...

... När jag flytta till egen lägenhet känner jag mig så himla ensam. Det enda jag har i lägenheten är nu tvkanaler och film, som jag kan kolla på. Ingen och stri med (förutom när ica är där =}). Internet har jag inte fått än, det kommer sen när jag ser hur min ekonomi ligger till. Får åka till mor och far varje gång jag ska sitta vid internet. (Har FB och blogg i mobilen, men det är ju ii nödfall!)
... Efter allt som har häny så måste jag säga att - jag saknar dig, som in i helvete alltså, jag har aldrig kännt mig såhär tom och lämnad. Det vi hade, var någonting starkt som sedan försvann på några minuter. Det måste varit något annat i bakhuvudet som spökade. Det kopplar fortfarande inte helt för mig än varför, jag står fortfarande kvar på chocktillståndet sen den dagen allt hände. Finner inga ord, bara att jag saknar dig och tycker om dig rejält mycket fortfarande fast det har gått en tid. Det gör så ont, olyckligt kär kallas det.
... OCH så vill jag ha en iPhone, som kommer inskaffas inom kort.


Nog med erkännanden för stunden, vi hörs senare kanske. Om jag/vi inte drar ut till Mörttjärn och hälsar på en underbart bra vän ikväll, eller om han kommer hit. Vi får la se va! Han är ju här hela veckan! :) Så det finns nog tid för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0