Söndagsmys

Nu är det söndagsmys!
Men igår/Natt va helt otroligt alltså, fyfan. Sen kom det massa folk till mig vid 3 på natten ;p
Haha, jävla liv det va! :) Men kul som fan hade vi, inte sant? :) Bilder ligger på ansiktsboken! :)

Men ja, jag har faktist bara tagit det lugnt. Städat lite idag, och det behövdes kan jag lova. Det luktade inte direkt godis ska ni veta. Spyor och skit! Men nu är det iallafall rent! Och jag har fått upp hylla samt lite tavlor.

(Klickbara)
Bild 1. En "New York" tavla, fick av min broder i present. Och sen är det 3 st tavlor av L.Å (Lasse Åberg).
Bild 2. En hylla bara, fick den idag bara för att fylla upp väggen lite.

Men nu ikväll så har jag umgåtts och umgås än med E. Vi har ätit Tacos till kvällsmat, börjar känna mig som Jullan.. Äter Tacos bra ofta, inte sant Kuttan? ;) Men vi ska väl ta det mer lugnt, funderar på en promena doch dusch också. Men vi får väl se vad E är sugen på också. Dusch blir det iaf nångång, en långis..! Vattnet är ju gratis! :) Nej, nu ska jag stänga igen datorn.. För nu är bilderna klara på Ansikteboken! :) Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0