Tacos!

Idag så har det bara varit lugnt, somnade faktist i soffan på Bvägen idag..
Men fick liva upp med friskis och svettis, är helt mör i kroppen redan. Och mer träning imorgon blir det. Skönt! Sen får man vila, Evelina kör hårt med mig! Tihihi! :*
Men nyss så fixade jag iordning mat, och det blev ju Tacos! Och har Emil som matgäst. Sitter och strir lite! Roligt värre. Men sen så är det ju efterlyst på tvn just nu och Greys!!! Så jag måste sluta skriva nu ;p Peace!


Vad ska jag göra för att du ska se mig?


Kommentarer
Postat av: evelina

klart jag kör hårt med dig ;) vilken emil? kopplade aldrig igår vem de var haha :)

2010-10-21 @ 13:08:58
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0