Tisdag

Hejsan.
Idag är det väl lite bättre kanske, vet inte riktigt. Har inte känt efter ordentligt, gör jag det så kommer det säkert inte sluta så värst bra. Men det är som det är, finns inget man kan göra åt saken.
Men om en stund, så blir det en promenad med Fredrika och förhoppningsvis Z. Blir nog en långis då, sen ikväll så föreslog Eve att vi kunde gå på friskis. Och det är ju skitkul! Men jag har tappat konditionen nu under sommaren när man inte tränar! Men jag ska nog börja träna ikapp allt igen, kommer nog bli kul. Hoppas på nya "nummer" bara. Inte samma gamla :) Så friskis, here i come again!


Men nu ska jag till Eltjänst (eller vad det nu heter) och köpa mig en dammsugare, min gick sönder idag!
Och så ska jag köpa en Sodastream eller plattång! Har inte bestämt mig än :)
Peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0