Tisdag

Hejhej.
Vet, dålig bloggning.. Men har har ju jobbat och inte orkar eller haft tid eller lust. Och sen kan jag erkänna att jag är helt slut. Hade bra träningsvärk i ryggen efter alla lyft igår. Och sen kommer det säkert vara ännu mer imorgon. Andra dagen är värst brukar det va.
Men idag så har jag jobbat, vi tog rekord på stapla idag. Och jag har kyft ca 10 ton sammanlagt.., WIE, muskler kanske? ;) Sen så blev det träning, för att mjuka upp ryggen lite. Men jag har en känsla av att imorgon så kommer jag knappt kunna röra mig ;) Och plus att imorgon är jag ledig, för att vi jobbade för fort så glöggen hinner inte jäsa ordentligt! :P Bra Bra bra! En dags vila åtminstonde.. Kanske 2, men det märks.

Men för övrigt så va det väl inte så mycket mer att säga just nu. Jo, de ska laga fiber och det denna vecka! Så snart får jag fiberkanaler! Gud så bra!! :) Och att jag hade det mysigt inatt, hihihhi! :) Mer säger jag inte! Och sen så.. Nej, nu är det fan tomt på ord. Så jag ska laga mat, duscha och sedan mysa framför tvn... Me like! Ha en bra kväll, puss och kram. Godnatt om vi inte hörs mer! :) Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0