Tokitok :)

Men nu är jag hemma och är hundvakt åt min älskling, ska nog snart ta mig en långpromenad till Björnvägen, rambo behöver en långpromenad så han blir trött. Han håller på och härjar sönder mig! Och jag som är slut efter dagens arbete och slit..  Men visst är det sött med sådana godingar? :) Har nog hittat mig en egen liten sötsak som jag kanske ska köpa sen! :) Fniss!


Ni ser, världens sötaste kille! ;)

Men som sagt, jag ska väl promenera iväg till Bvägen så vi får röra på oss (som om jag inte har rört mig hela helgen..) och vara där tills mina päron kommer hem.  Sen bär det iväg hem till mig, och vad som sker här sen är det ingen som vet. Myspys? Hör av dig! :) Jag vet att du vill!

Och jo, en annan sak! No får ju inte glömma att det är GG ikväll på kanal 5, sen en asbra film efteråt. Kvällen är räddad ;p Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0