Adressändring klar!

Ja, gjorde precis klar adressändringen. Så från första 1 oktober ska min adress stå där, men jag flyttar in redan i helgen eller till veckan. På söndag blir det stor shoppa på IKEA som sagt, tror Jessie skulle också bli med! :) Nu ska jag ut med Rambo, fixa klart på datorn och sedan ska jag, mor och far ut och äta. Efter maten så ska jag börja med att packa allt! Kläder, porslin, sängkläder, skor, handdukar.. Och allt som ska med! Nu vill jag bara flytta! :) Så ut med dig, pöjkfan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0