Fredag

Jag tog en paus fran allt packande. Jag åkte till solstudion solade lite! :) Det var jag värd! Jag som har packat som ett djur idag. Grymt gött va det, känna lite värme. Och strax ska jag unna mig lite kvällsmat och sedan se idol. Blir något simpelt som rostat bröd med ost+marmelad och te. Ska ha en myskväll med Fredrika! :) För vad annars kan man göra i detta "fina" väder liksom? Nej precis.. Ingenting roligt iallafall.
Imorgon ska jag förhoppningsvis börja packa in småsaker. Och jag tror inte om dära småsaker är så smått längre. Har redan nästan 10 flyttkartonger som ska med.. Usch.. Lite kul är det att flytta, fast ändåså tråkigt att plocka iordning allt igen! Då ska jag ta mig en titt vad som behövs handlas inför söndagen. Wie! :)

Nu ska jag se om Ica kommer, sedan duscha och börja med kvällsmaten.
Allt ska vara klart innan Idol börjar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0