Fredag

Och det betyder att det är Hällefors marken!!! :) Då blir det party hela helgen. Måste dricka bort lite sorger, om det är nå sorger kvar. Jo, om jag tänker efter så innerst inne så känns det jävligt hårt. Men jag försöker tänka på bättre tankar! Jag kan ju meddela er att jag har en egen lägenhet på g iallafall, känns grymt gött! :)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
Få hem lite låtar, se klart på Eclipse och sedan börja fixa sig.
Tagga kvällen folket, ikväll satsar vi stenhårt! ;p
Imorgon blir det bakfylle-rida! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0