Hur kan det kännas?

Hur kan något som är så himla underbart göra så himla ont?
Jag sjunker fort ditt namn kommer på tal. Hur kan du vilja skada en person såhär mycket som du gör mot mig? Njuter du?? Är du nöjd nu? Och du kallar mig omogen och liten. Jag vet att du läser detta, så beté dig som en vuxen och sluta ignorera mig! Du kan försöka tänka efter iallafall! Du har ljugit för mig, du lovade och du svek. Börja med att höra av dig, eller svara på det jag har skrivit till dig en gång! Hur kan en ängel som du var, förlora sina vingar så snabbt? :'/


Jag försöker bita ihop. Lite senare idag får jag reda på lite mer om när jag får flytta in i lägenheten! Jihaaaaaaa! Om inte, så flyttar jag in dit ändå.. In till en ungkarls-lya med en halvstor hund och stökigt! Han sa ju inte nej till det iallafall, tror det va ett välkomnade! Hmm, det finns en hel del att städa i en sån... Jag tror att det är för att han skulle slippa't! ;) Nej, nu ska jag och mitt humör ta och se på en film så man somnar.
Imorgon ska jag till frissa-sören! =) Guten nacht.


Kommentarer
Postat av: evelina

vart ska du flytta? :p

2010-09-13 @ 14:21:42
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0