i hurt myself

Igår fick jag och Evelina för oss värsta ideérna! Och jag kan säga såhär, jag gjorde 2 impulssaker.
Och hon gjorde en! Haha, bra kul va det! Vad det är, tar vi någon annanstans. Sen blev det hem till Jessie och umgås med henne en sväng<3 Sen ut och komma på bättre tankar, och det tackar vi för.

Nu känner jag för att skriva av mig lite:
Ingenting har bättrats, allt är fortfarande lika tomt. Äter ingenting, sover ingenting. Känner hur saknaden blir större och större ju mer tiden går. Om man tänker efter så är det bagatell saker vi tjafsar om, eller hur? 3 år försvinner inte på 5 minuter. Du älskar mig, det vet jag. Och jag älskar dig! Låt oss hoppa bak några steg, och göra som jag föreslog. Det är värt ett försök! Att du inte ens svarar gör mig ännu mer knäckt. Då tar jag det som att du funderar på allt jag skrev.. Och en annan som som gör allt värre... Det är September månad, och det är "våran" månad! :'( Men jag får vänta helt enkelt, vad mer kan jag göra? Jag vet att du antagligen läser detta, så snälla. Hör av dig till mig.. Du knäcker mig mer och mer! :'/

Sempre que non renuncia
non perdeu nada


Kommentarer
Postat av: Emilia

Kommer hem till dig idag gumman.. så du får gråta ut lite på min axel om du vill! Finns för dig, bara ett sms bort, eller ett samtal.. Oavsett vad, så finns jag alltid vid din sida ! <3

2010-09-01 @ 10:06:00
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0