I'm alive

Yes i still live!

Men idag blev det Karlstad trip och IKEA. 2000 kr extra blev det idag... Nu har jag fått nog med IKEA på ett tag! Jag ska försöka börja ta kort snart hur allt ser ut. Men eftersm jag inte är klar, så då är det ingen idé. Ni kan ju komma förbi och hälsa på mig istället tycker jag ;) Tihihiii. Och inge internet än, men funderar på mobilt bredband. Kanske är bättre.. Sen så väntar jag fortfarande på min jävla boxer som inte Robin än har letat upp! Fan, jag vill ju ha tvkanaler så jag kan få se på tvn med min nya tv ju!! :)

Men nu ska jag åka hem och skruva ihop mina saker. Ni når mig på mobilen.
Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0