Kvällen

Nej, jag har inte fått nycklarna än! Han är brutalt seg, vadfan. Alla karlar är ju det, hmm... Han hade lite saker kvar att göra, så jag har inte fått in en ända pryl dit än. Men kommer åka dit med lite lådor sen, han blir ju klar ikväll och då har han hunnit städat och fixat småhålen som va i väggarna efter hans trofeér (han är jägare)! :) Tur för han, karlfan.. ! :)

Men idag har jag varit i Strömsdal med Emilia och Jessie va längesen och roligt. Länge sen man såg Emilia, och längesen man va i Strömsdal. Och roligt har vi alltid, oavsett vilket väder och vind det är. Men ikväll så ska jag tillbringa kvällen med Jessie, för vi ska senare ikväll (natt!) bege oss mot Örebro för att hämta Jim (Jessies pojk). Han är och kalasar lite, skoj för han. Sen bär det hem, och sova en sista natt i huset. Imorrn förmiddag bär det av mot IKEA! Och imorgon kväll (nångång!) ska jag vara klar med allt. Skönt! Så ska jag få mysa i min lägenhet (som jag har köpt med egna pengar)! Ska förhoppningsvis ha hunnit storhandlat föda också. Tihihi.. För en gångs skull är det kul med IKEA! Det är ju saker till MIG som ska handlas! ;)

Nej, nu ska jag hoppa i badet och sedan börja fixa mig iordning lite inför kvällen.
Ni vet hur ni når mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0