Onsdag

Hejsan. Och JA, jag lever...
Gårdagen gick bättre än jag trodde när jag hämtade mina sista saker, det va mer någon annan som såg förvånad ut när jag kom och va på humör. Men kan faktist erkänna att det kom efteråt. Tur så va miiiilan med! Tack baby! <3 Så blev det åka till OVAKO och sitta där ett tag och träffa Milans fader. Trevligt där i reglerhytten! Sen så blev det film, och sova.. Sov ut idag, skönt va de (:

Men idag så har jag hunnit med en lagom långpromenad med Fredrica. Och nu säger pappa att vi ska ut och fiska! :) Sen idag har jag tänkt att jag ska försöka sätta upp lite tavlor hemma hos mig, i lägenheten. Någon gång i eftermiddag eller kväll.. Och ta kort, vet någon som vill se hur jag bor! :) Men du får komma och hälsa på om du tycker jag är seg ;p


OJOJOJ, nu har pappa bråttom. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Emilia

<3

2010-09-30 @ 11:11:18
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0