Torsdag

Hejsan.
Kom fram till igår att det som va trasigt i lägenheten, va till tvn, telefon och internet. Tack för det Robin, tack. Antagligen är det hans hund som har tuggat lite, kanske därför han är som han är? Hunden alltså, okejdå.. Robin också! Ha är lite som han är han med. Så inga kanaler, internet eller något än! Bara film, film, film.. Och nej, det blev inge tavlor igår, får göra det idag eller imorrn förmiddag istället. Imorrn så tror jag att jag har mer tid på mig. Så, jag får ta i akt och göra det imorrn om jag inte hinner idag! :) Ska nog ta hem blommor, och en spegel som jag ska ha i hallen. Någon som är frivillig att hjälpa mig få upp saker och ting senare, hammra och mäta och dundra? ;b

Men idag annars så har jag varit överallt känns det som. Först blev det åka till Arbetsförmedlingen, sedan Fyrklövern och lämna lapp. Sen blev det en promenad med Rambo, gick och mötte pappa på lunch. Kom iallafall till Kronhagsskolan. Sen blev det en långpromenad med double J (Jessica och Jim), vi gick en långis. Skönt med långisar, har varit ute nästan varjedag nu ett tag. Duktig jag är! Hur fan hinner jag med allt? ;p Sen så åkte jag hit, och tog lite mellis. Och nyligen kom jag in igen, för jag har varit ute och tvättat och städat bilen lite grann. Det va på tiden kan jag lova! Och nu är jag här, ska strax slå på en film. Hachiko heter den! Tror den är ganska sorgsen... Eller om jag väntar med den till senare ikväll? Njae.. Helst sällskap, annars kommer jag gråter ihjäl mig. Eller bli allmänt depp bara.. Ajja, skitsamma nu! Nu rycker jag upp mig! Och taggar till matchen ikväll. Färjestad-Linköping är ikväll på Canal+. Wiiiihuuu! Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0